onsdag 27. mars 2013

MajaNett



Sommer 2008 var jeg på campingferie
sammen med en herlig venninne.

I Gøteborg var vi inne i en hyggelig
liten bokbutikk hvor jeg fikk med meg
et koselig plastikknett. På nettet var det bilde
av "Jordgubbe" fra "Majas alfabet" laget av
Lena Anderson.

"Majas alfabet" leste jeg mye i da jeg var liten.
Derfor er nettet brukt med andakt,
men etter 4,5 år har likevel
begge hankene begynt å bli slitt.

For å forlenge levetiden kom jeg på
å sy et for inni og feste nye hanker i foret.
Foret har jeg brettet frem over kanten slik
at jeg kunne sy gjennom kanten og foret.

Nå er plastnettet bare pynt på utsiden.
og jeg har et fint og solid MajaNett :)


Jordgubbe - Majas Alfabet


Nettet med nytt for


Foret brettet frem over kanten 


Hankene er sydd fast inni foret

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar