søndag 5. august 2012

Lampe på terrassen

For noen dager siden var Åshild innom.
Hun vandret rundt i leiligheten min og pekte på det ene etter det andre
og mente bestemt at jeg ikke hadde vært god nok til å oppdatere bloggen min. Jeg nektet selvfølgelig...  men innser nå at hun hadde vell rett.
Denne lampen laget jeg til terrassen i fjor sommer.
Den er laget av gipsbind med et dørslag som form, og en rekvedstokk som hengsel.


Her blir dørslaget dekket med gipsbind

Lampen på terrassen
Nærbilde av lampeskjermen

Lampeskjermen ovenfra


4 kommentarer:

  1. hehe... ja, nå må jo jeg være første som kommenterer, da? :) For lampen og eplekassene fortjener denne oppmerksomheten. Og du også! Det er kjekt og inspirerende å være hos deg og med deg og å se på bloggen din!
    Klem, å.

    SvarSlett
  2. Takk for det Åshild!
    Og det e veldig kjekt å få kommentarer:)

    SvarSlett
  3. Hei Eline.
    Jeg har også vært innom bloggen din flere ganger, men nå har det virkelig tatt seg opp igjen - lampeskjermen var skikkelig stilig.
    Svigerforeldrene til Maria som bor i Bamle har låven full av eplekasser og noen kom med på flyttelasset nå i sommer. Noen har fått "bolig" i Florvåg og noen i Øygarden og såklart har Maria beholdt noen selv. Eplekasser er skikkelig i vinden :))
    Takk for sist forresten - en flott dag med gode opplevelser.
    - Britt -
    Ingeborg sine eplekasser finner du på:
    http://www.hagenhuset.blogspot.no/

    SvarSlett
  4. Takk for det Britt, og JA takk for sist! En fin dag :)
    (Såg plutselig at jeg hadde glemt å kommentere tilbake...)

    Ingeborg sin blogg har jeg besøkt flere ganger! Hun er kjempeflink :) Masse fint, og gøy å følge med!

    Eline :)

    SvarSlett