onsdag 23. september 2009

StoffogStil-bag

Stoff og Stil hadde kveldsåpent med lansering av ny høstkatalog.
Jeg reiste ut sammen med mamma, Åshild, farmor,  Mariann og Christine.
Etter å ha gått og kost meg i to timer kom jeg ut med to kataloger og stoff til en ny veske.
Da vesken var ferdig sydd, viste det seg å være en stor bag. Noe som, dersom jeg hadde lest oppskriften litt bedre, egentlig kom tydelig frem i målene.



















Mariann og Christine vandret ut med hvert sitt nye (og første) hekleprosjekt.
Dette har resultert i koselig heklecafé hver onsdag.
Og katalogene førte til planlegging av fire julegaver. To er ferdig sydd, men kan av naturlige grunner ikke vises før 25. desember.

2 kommentarer:

  1. Noen vet...........andre kan glede seg :)

    Mamma

    SvarSlett
  2. Jeg vil også lage den!
    Therese

    SvarSlett